2013 m. gruodžio 9 d., pirmadienis

"Be like tree"

Visai nenoriu nieko smerkti, tiesiog, manau, kad jau metas pasidalinti mane slegiančiu vaizdu mokytojų kambaryje.
Mano mokykloje mokiniai turi savo klases, tad daugelis mokytojų su pundais priemonių keliauja po klases. Visi nelabai patenkinti, bet yra kaip yra.
Esant tokioms sąlygoms, per pertraukas mokytojai renkasi mokytojų kambaryje. Kadangi mokinių/pamokų mažėja, tai bene didžioji dalis dirba per kelias mokyklas. O kurie mokiniai turi pirmenybę? Toje mokykloje, kur yra daugiau pamokų ir paskirti auklėtiniai? O kuo blogesni kiti?

Žinau, kad mano pareiga skleisti gerąją žinią apie mokyklą, bet kartais ima niežtėti smegenys nuo zirzimo mokytojų kambaryje, kaip sunku dirbti, kokie mokiniai nemotyvuoti, ir kaip, pvz., trečiadienis yra kančių diena, nes REIKIA atbūti pamokas mokykloje, kurioje
yra mažiau pamokų. Ir taip kiekvieną pertrauką sėdint mokytojų kambaryje ant sofutės, kad tik nereiktų bendrauti su mokiniais ne per pamokas.
Čia gal tik man naiviai dėliojasi galvoje, kad jei mokytojas būtų motyvuotas vesti pamoką ar bent jau bendrauti, tai gal ir mokiniai parodytų daugiau entuziazmo. Kartais susidaro toks įspūdis, kad jei išvis nebūtų tų baisių ir nieko nenorinčių mokinių, tai pamokas būtų žiauriai lengva vesti :)

Kaip bebūtų, esu be galo dėkinga kolegoms, kurie kas rytą ateina į darbą šypsodamiesi, nors vakare kartais išeina ir jau nusileidusiais lūpų kampučiais.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą