2014 m. vasario 28 d., penktadienis

Džiaugsmeliai

Aš tiek išsipliurpiu su kolegomis ir paskui dar namie vyrui, kad visai nebeturiu jėgų dar ir parašyti ką nors.

Kaip bebūtų, šiandien pagaliau nutiko keli maži stebuklai.
Pagaliau pirmą kartą per klasės valandėlę mano šeštokai nesimuistė, nevaidino anoniminio alkoholikų klubo narių ir kitaip nesidarkė, kai paprašiau susėsti RATU. Ir kalbėjo. Ir stengėsi klausytis. Ne visada pavyko, bet drausmino vieni kitus, jog kalba tik tas, kas turi kamuoliuką. 

Kitas gi mažas džiaugsmelis - trimestro pabaiga. Čia visada mokiniams džiaugsmas, nes paaiškėja, kas uoliausiai darė namų darbus. O tokių laukia prizai. Geriausių - pramoga su mokytoja, truputį mažiau uolių - valgomas prizas. Taip per tris klases pradžiugintų būna penkiolika. Smagioji dalis man ta, kad nors jie ir vaidina, kad visai čia jiems nerūpi, bet paskui koks vienas kitas vis prašo: "Mokytoja, aš sumokėsiu, bet pasiimkit ir mane" :) O šį trimestą su trim puikiausiais drabštuoliais lėksim į iškylą už miesto :) Kad oras būtų geras.

Na ir paskutinis labai toks glostantis širdį. Šiandien vėl priminiau penktokams, kad manęs nebus savaitę, nes važiuojų į mokymus RM. Tai viena mergaičiukė net pasipiktino, kiek čia aš galiu važinėt, nes jiem nepatinka, kai ateina kita mokytoja.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą